Ami ne znam dali shte se natovari. Zavisi ot mnogo neshta.
No ako si pusnal DNS, ipchains (vkl. masquarade) i edin
sendmail mozhe i da se spravi. Pone opita mi pokazva tova.
Az sam puskal RedHat 6.2 Zoot, koeto si e zheliazna distribucia,
na 486 DX 4 i si raboteshe dobre. pri tova beshe router na
mrezha ot 30 computera. Viarno, ne beshe neshto super, no
raboteshe zadovolitelno... a ako ti si s 56 Kbps modemna vryzka
edva li ti e nuzhno neshto poveche. Razbira se, predpolagam, che
ti ne obsluzhvash server za dostavka na elektronna poshta i
shte imash poveche resursi taka...
  Ipchains triabvda da varvi bezproblemno pri teb... e, pochti bezproblemno.
Ako ti niamash pusnati nikakvi services, koito shte obsluzhvat vhodni zaiavki
smelo napishi eto tova:

ipchains -A input -i ppp0 -p 1 -s 0/0 0:0 -j ACCEPT
ipchains -A input -i ppp0 -p 1 -s 0/0 3:3 -j ACCEPT
ipchains -A input -i ppp0 -p 1 -s 0/0 11:11 -j ACCEPT
ipchains -A input -i ppp0 -p 1 -s 0/0 -j DENY
ipchains -A input -i ppp0 -p 6 -y -s 0/0 -j DENY

i v osbti linii si gotov. Ako iskash da maskirash triabva da
dobavish  red za maskirane. Ako na PC-tata v mrezhata si
zadal VPN-ski IP-ta napr. izbral si mrezha 192.168.1.0 s
netmaska 255.255.255.0, to pri teb na eth0 ima adresa 192.168.1.1
za da maskirash dobavi redovete

ipchains -A input -i eth0 -s 192.168.1.0/24 -d 192.168.1.1 -j ACCEPT
ipchains -A forward -i ppp0 -s 192.168.1.0/24 -d 0/0 -j MASQ