Sent: Saturday, October 20, 2001 3:34 PM
Subject: lug-bg: Za t.nar. SPAModaciq

Здравейте,
не бях на линия известно време и затова ще ви върна към
едно старо писание :
http://www.linux-bulgaria.org/lug-bg-
list/archive/2001/Oct/0391.html

Честно казано, нищо не разбирам! От това писмо си направя
извода, че миналото е най-хубаво. Ми да, колко хубаво е
било едно време, когато автомобилите са се задвижвали с
манивела и за целта е била нужна здрава, мъжка ръка! А
жените са били само чудесно, безмозъчно бижу в тях... А още
по-рано: жените и децата си стоят в пещерите и готвят, а
мъжете ходят да ги бодат разни диви животни в ребрата и
бъбреците - "лов". Ами амебите? Ами Големия Взрив?
Другият извод - тук няма място за начинаещи потребители на
Линукс. Колко чисто и просто казано! Да не се задават
глупави въпроси и т.н. Ми, то правилен въпрос може да бъде
зададен само ако се знае по-голямата част от отговора.
Само ще ви обърна внимание върху някои неща, които считам
за важни:
1. Врагът /който и да е той/ има интерес да ни държи
разделени - 1,2 и повече групи...Въпросът е дали докато
локализираме Linux на бълг.ез. няма да го "българизираме"
по стара бг традиция! Т.е. да се откажем от съвместната
работа и да започнем да воюваме помежду си! Ползата -
никаква...
2. Досега GNU/Linux успя да се превърне в преносим за всяка
платформа софтуер. От тук нататък аз очаквам почти всички
революционни софтуерни технологии да дойдат точно от GNU.
И за да сме в крак с времето /поне в това отношение/, е
нужно да популяризираме достатъчно софтуерът с отворен код.
В крайна сметка, ние така или иначе го ползваме. Важното е
идните поколения да не заварят поредните проблеми с отдавна
изминал срок за разрешаването им, нека поне за едно нещо да
са "напред с материала"! И ако си мислите, че имаме още
много време, много се лъжете. Крайно време е да създадем
наше юридическо лице, което да ни представлява пред
обществото! Даже сме закъснели.
3. Линукс е това, което е, благодарение И НА СВОИТЕ "ТЪПИ"
luseri. Те са основният дял потребители на Линукс. Ако на
някой не му харесва, че Линукс вече не е само "ОС за
разбирачите", нека си припомни думите на Л.Торвалдс по
отношение на бъдещите цели тази ОС - "...да стане достъпна
за повече хора..." И ако този някой се мисли за по-важен от
самия Торвалдс, тогава може да недоволства!
4. Предлагам "динозаврите" в групата да обсъдят дали са им
нужни начинаещи в групата. Не съм от хората, които
прочитайки надпис "Тук не се пуши" си мислят, че това важи
за всички, освен тях. За това се чувствам засегната от
писмото на Beezdi Beezdi. Ако той не е забелязал, ще му
обърна внимание, че "неразбирачите" в групата си мълчим,
когато става въпрос за неща, за които не сме компетентни.
Съберете се и обсъдете за кого е тази група. Ако
мнозинството реши, че няма нужда от ламери, ще се отпиша от
групата веднага, щом получа съобщение, че съм излишна. Дори
няма да затормозявам Спас да ме отписва ръчно. Той и без
това даже името не ми запомни, макар че тук
представителките на нежния пол не сме чак толкова много.
/за справка - http://www.linux-bulgaria.org/lug-bg-
list/archive/2001/Jun/0546.html/

Много ви моля, преди да правите каквато и да е организация,
решете кой може да членува в нея! Защото ако после се
появят разногласия, няма да има никакъв смисъл от нея! Да
се прави един и втори, и трети мейлинг-лист, полза няма, за
никого! Може да има само вреда, и то не само за нас...
Няма да се извинявам за поредния SPAM, тук става въпрос за
принципни неща. И тяхното обсъждане не търпи отлагане.

с уважение: Роси

Постави най-добрите сайтове, търсачки, поща...на едно място: http://gbg.bg/toolbar/