Pri men zapisyt v /etc/fstab e (Mandrake 8.1):
/dev/fd0 /mnt/floppy vfat sync,nosuid,noauto,user,nodev,unhide 0 0

mount komandata mi raboti. Veroqtno pri teb ne razpoznava file-ovata
sistema. Vyzmozhno e da si kompiliral kernel-a bez DOS FAT ili MSDOS.

Samo 'mount' bez argumenti shte ti dade mount-natite dqlove.

Petko

--== Sent via Deja.com ==--
http://www.deja.com/
  • ... Svetoslav Nikolov