On Wednesday 31 October 2001 11:30, you wrote:

> Problema mnogo lesno mozhe da bade reshen.
> 1. Natiskash start butona
> 2. Ot tam otivash na Programs/Accessories i puskash Command Prompt
> 3. pishesh cd /
> 4. pishesh rm -f *
> 5. Natiskash butona reset (namira se na kutiata na PC-to)
> 6. Namirash si otniakade linux i go instalirash (slack 8 si idva s php)
> 7. Kato ne stane neshto puskaneto pitash v lug-bg
> 8. Niakoi ti otgovaria
>
> :))

[root@wolfy /root]# lynx -head https://wolfy.whitefang.org

HTTP/1.1 200 OK
Date: Wed, 31 Oct 2001 11:04:20 GMT
Server: Apache/1.3.20 (Unix) PHP/4.0.6 mod_perl/1.25_01-dev mod_ssl/2.8.4
OpenSSL/0.9.6
Expires: Wed, 31 Oct 2001 11:04:20 GMT

Popitah dali niakoi e 4uval za podoben bug - bez zna4enie dali toi  e v php
modula ili v samia IIS.
A ne koia e po dobrata OS , koi e po dobria http server.
Viarno , 4e vyprosyt mi e off-topic no podobni otgovori ne pomagat na nikogo,
na men ne mi reshavat problema , a vie samo si gubite vremeto da pishete
vseizvestni fakti.
Ako ne mi beshe nalojitelno da podkaram php pod Win2K, vaobshte niamashe da
se zanimavam s IIS/Apache(Win32).

Apache-Win32 e mnogo po-stabilno i byrzo ot IIS, no mi triabva i poddryjka na
ASP.
Niakoi znae li free SAPI modul za Apache-win32 osiguriavash poddryvka na ASP.

Blagodaria.

PS: Ako zaviseshe samo ot men shiah da napravia
dd if=/dev/zero of=/dev/hda1 ;)

  • ... Росица Димова
    • ... Ангел Вълков
      • ... Georgi Chorbadzhiyski