Samo da dopylnia...

Kondanzatora ot 1 microfarad :)) e postaven ne za da predotvrati polzvaneto na
vtori telefon ili modem:)) a po starite normi na BTK se postaviashe za da se
proveri dali signala stiga do kontakta na abonata ili ne ako niama vkliuchen
aparat ot seriata TA :)) Razbira se, sega ne se polzva, no povecheto stari
kontakti sa s tozi kondenzator. Mozhe da se mahne spokoino. Inache dori i pri
nalichieto na takav mozhe da se punse vtori i t.n. telefoni, no vloshava
kachestvoto na predavania zvuk, zashtoto rezhe ot visokite chestoti..

Pozdravi
   Vesselin