On 21 11 2001 18:56, you wrote:
> Ami taka e.
> Prichinata vinagi se deli na 3:
>
> 1. Usera - e ne mozhe da si kupish za 15lv edin softueren Motorolla i da
> podskachash ot kef kolko tunko si minal.
>     Ama idva momenta, v koito pochvat da psuvat ISP-to si i BTK.
> Anglichanite sa kazali: "Ne sum tolkova bogat,
>     za da kupuvam evtino".
>
>     Tova si e chisto balkanski mantalitet... giavoluka da minesh
> effffffffftino... ami taka e.
>     Predi da pochne usera da pishti left and right neka si pogledne purvo
> modema.
> [...]

Taka az syshto polzvam internet po dial-up ... syshto taka chat-pat izpolzvam
i nqkoi drug dostavchik osven men :) razpolagam s Acorp 56K vynshen s
rockwell-ski chipset ... imam syshto taka 2 telefona analogov i cifrov ...
problemi s vryzkata nqmam, ot koito i da bilo dostavchik ... nezavisimo ot
tova dali shte se vyrja s analogova centrala ili cifrova .. taka che Teodor
tuk e napylno prav da ne pestite pari za modemi ... i moq struvashe okolo
45-50$ ... imam i razni drugi modemi na sklad iz nas mejdu koito i Conexant
Rockwell vytreshen pak na 56k .... s nego prosto internet ne moje da se
polzva .. s vynshniq spokoino sym dyrjal i 2 dena bez drop ... dokato za
vytreshniq ne moga da kaja syshtoto

Regards,