Zdarwejte,
imam edno malko waprosche za Squida..Ne sam mu puskal ekstrite za
anonymize_headers ..wsichko w squid.conf si sedi komentirano...Ne moga da
wizdam prez nego gzip html...wapreki che web serwera mi slaga HTTP Header
ceshira stranici za koito e poluchil takaw Header..(koeto sashto ne mi e
iasno kak stawa).Niakakwi Idei
Pozdrawi
Hristo

  • ... Atanas Mavrov