On Friday 28 September 2001 13:07, you wrote:

> i srestu skromnata suma ot 80 $ ste ti go zapishat , imam tozi opit

ami az predi okolo 10-tina meseca hodih v SPNET i za desetina $ mi zapisaha:

Debian GNU/Linux 2.2 r0 "Potato" - Official i386 Binary-1 CD
Debian GNU/Linux 2.2 r0 "Potato" - Official i386 Binary-2 CD
Debian GNU/Linux 2.2 r0 "Potato" - Official i386 Binary-3 CD

no ti maj si prekalil s bakshisha, $70 v slu4aq mi se vidi dosta kato za
otkazano resto  :), e vse pak e vypros na li4en izbor ... :)

P.S. ako nqkoj iska da zapishe tezi CD-ta ot men, ste my gi predostavq,
vypreki 4e sa stari4ki, no APT si znae rabotata ...
e hubavi4ko 4oveka e da e ot Sofia vse pak ...

a tova 30MB iso instalira base-a vurhu ReiserFS, i posle NetInstall:
http://www.debianplanet.org/debianplanet/article.php?sid=397

eto i edno drugo cool FTP za kakvoto ti dusha saka:
ftp://ftp.kando.hu/pub/CDROM-Images