Moogoo ti blagodarq 4e se hvana da mi pomognesh s java ti mi iskash ICQ-to
no as shte ti kaja 4e mrazq tova neshto ne e to4no taka a prostonevijdam
smisla da gi izpolzvam zatova ako iskash kontakti
eto 087 72 08 58
syshto sym si aktiviral i E-mail to SMS toest ako nqkoi prati neshto v
lug-bg
i lug-bg go prati na moq e-mail kakto trqbva i e taka na GSM mi se prashta
sms v koeto pishe koi e toia tip deto e postavil tema v lug-bg v kolko 4asa
i taka natatyk taka4e as vi dyrja pod oko kakto si sedq v 4asovete i
razbiram koi kvo kazva v lug-bg xexe malko naglo