On Wednesday 28 November 2001 18:53, you wrote:
> On Wed, 28 Nov 2001 18:40:15 +0200
> Georgi Kolev wrote:
>
> Opitaj PASSIVE mode ftp - PASSV bi trjabvalo da e komandata

Naj-veroqtno tova ne e problem da ftp clienta, a ti go startirash v active
mode, i remote ftp demona se opitva da si "govori" s tvoq client , no
firewalla (192.168.0.0)  "rezhe" obratniq connection - remote ftp daemon ->
your client (clienta ti e nedostypen otvyn) i za tova ti se struva 4e clienta
zavisva, mislq 4e prosto si 4aka 4aka 4aka.... (ne pomnq ftp da mi e
zavisvalo do sega de;). ta ili olabvash firewall-a ili polzvash passive ftp -
   pftp   ili   ftp -p
   (ako stava vypros za programkata ftp).

--
Greets,