Imenno tova pitah,
tova znachi che ako ne pravish proverka chesto za tova dali
ima avtomatichno dobaveni entryta v ARP tablicata , az ot
strna na "hitrec" shte moga da si smenia IP-to i da rabotia
do sledvashtia pyt kogato si pochistish dinamichno
dobavenoto entry (t.e. pri restart na mashinata).
Ako tova se pravi na 1 minuta (t.e. flushvane na dinamichno
dobavenite zapisi v ARP tablicata) az pyk moga da si
napravia script s koito dinamichno si promeniam IP to da
kajem na vremeto na koeto ti pochistvash tablicata.
Za tova mi beshe vyrposa za niakakyv trik s koito shet
mojesh izcialo da zabranish dinamichnoto dobaviane na
entryta v ARP tablicata.

Todorin

-----------------------------------
Избери заведение и направи резервация тук: http://app.netinfo.bg/zavedenia/