Hi,
>Snoshti pak triabvashe da se obiasniavam s edin Windows potrebitel
>zashto Windows bil ili ne bil po dobar ot Linux.
>Napravo me izkara ot nervi, otnoshenieto mu beshe vse edno da sedna da
>mu napisha sistemata. Napravo vse edno sam mu dlazhen za neshto.
>Nali rabotata beshe - Linux ne mozhe da puska igri i MS office znachi
>sux. I az mu obisniavam che ako osnovnata cel mu e da igrae i da polzva
>MS office (ne niakakva ofise programa,a tochno MS)
>I az mu kazvam che shtom za tova mu triabva kompiutara, to deistvitelno
>Windows e znachitelno po-razumno reshenie za nego.
> [...]

Spokojno, vlizam ti v polozhenieto, kakto i vsi4ki ostanali,
predpolagam. Na vseki mu se e slu4valo da spori s nqkoj nevezh, kojto
spori ej tuj, za sporta. Tuka vuv firmata sum edva li ne "sam sred
vulci", ama ponezhe neprekusnato bulvam sravneniq m/u winboza i linux
ve4e uspqh da nakaram edin kolega pone da go probva. Sega ubezhdavam
edin drug, kato pravime sravneniq za burzinata na CORBA pod Bug2K i
Linux.
Ta taka de, ne se kosi, kakto se kazva.

cheers,
face