nevijdam prichina da se pritesnqvame za tova ili onova, koi kernel koga
grumnal i etc... tova za men sa sluchainosti. vav prednata mi rabota
imaxme edin server sas savsem nov 2.4.x kernel (starichak 2/3 nqkade)
koito raboti 3 meseca i posle ot nikade kaza: Kernel Panic, sluchva se na
vsichki, nqma da spomenavam kolko razlichni mashini s kolko razlichni
kernel-a pravqt super golqm uptime... nqma kakvo da sporim po tezi
vuprosi.