Sent: Thursday, October 11, 2001 4:53 PM
Subject: Re: lug-bg: fondacia - zaiva za utshastie w utshrediavaneto

parvo predlagam da provedeme elementareno dopitvane do utre 10.30
sutrinta

vseki koito iska da doide na edno takova utshreditelno sabranie molia da
otgovori na tozi mail ( s tozi subject )

kato vseki kaje dali ima vazmojnost w nedelia sled obiad ili ako ne da
kaje koga moje..

/ako jelaeshtite sa okolo 10 moje i w moia ofisa ako sa povesthe
predlagam da se varnem na predlojenieto za zala w MGU/

neka pone na pravo vreme da utsotshnim kolko jelaeshti ima

Антон Зиновиев wrote:

> На 11 октомври 2001 (четвъртък) в 15:21 часа Luben Karavelov писа:

> Тъй като предполагам, че няма да сме много, то мястото няма да е от
> особено значение, a като подходящо време се получава неделя следобяд.
>
> Може би най-добре е Васко Томанов да определи точното време и място на
> срещата, та те да станат известни. След това с листове и химикалки ще
> направим каквото трябва.
>
>         С поздрав: Антон Зиновиев
>                    [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]

  • ... Антон Зиновиев