On Friday 12 October 2001 14:10, you wrote:
> Nqma majtap, az si go misleh da predlozha patch-ove s mahnati goto-ta,
> ama ne si e rabota da pipash neshto raboteshto, samo za da go pravish
> po-krasivo: 'If it ain't broken, don't fix it.'
>
> Blagodarq vi, olekna mi che i BSD-tata bili na syshtiq hal :))

Ami az poglednah edin file v koito bi triabvalo da ima sravnitelno malko goto
( ili nikakvi ) - /usr/src/linux/net/ipv4/arp.c - v koito po-goliamata 4ast e
ot Alan.
Ima dosta goto-ta. oba4e nito edno ot vsi4kite ne si zaslujava usiliata da se
promenia.( Niama da napravi vyprosnia file po "4itaem" , vypreki 4e niama
resursi koito da se osvobojdavat ).

Thread Closed.
  • ... Petko Boukov
    • ... Vasil Kolev