----- Original Message -----
From: "gggg ggg" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, November 30, 2001 11:52 PM
Subject: lug-bg: MRTG - kak se vzema info ot IP-to na interfeisa , a ne ot
samia nego?

> zdraveite,
> neka si predstavim sistema s 2 ppp-ta - ppp0 i ppp1.
> pusnato e snmp i MRTG na mashinata. Na MRTG-to se
> risuvat kartinki za natovarvaneto na dvete ppp-ta
> ,oba4e ako niakoe ot tiah se reconectne i pordnia mu
> nomer v snmpd-to stava drug, saotvetno grafikata mu
> spira da se risuva , ili po4va da risuva niakoia druga
> .
> Vaprosa: KAK da nakaram MRTG-to da vzema info-to za
> trafika ne ot interfeisa ,kato takuv , a ot IP-to na
> interfeisa ,za da sam siguren , 4e niama da stava
> obarkvane ?
> [...]

reshenieto e mnogo lesno. Prosto triabva da chetete. MRTG ima tolkova mnogo
wuzmozhnosti, che ...

MRTG ima wuzmozhnost da se preindeksira  po interfeica spriamo promenite v
MIB durvoto.
T.e. to pak si meri po interface, ama spriamo IP. I purvo namira na koi
interface e zakacheno IP-to i
togava pochva da meri ot tozi interface. Eto kak trqbwa da stane:

1. s cfgmaker:

--ifref=x.x.x.x

2. v confa na mrtg-to:

Target[hosting]: /x.x.x.x:[EMAIL PROTECTED]

gotov si

ne gi slushai tia suveti za IPac i t.n.  MRTG si mozhe vsichko