Blagodarja za syveta Vladimire!

>On Sun, 2 Dec 2001, Vladimir Djouvinov wrote:
> Zdravej,

> Pyrvo kartata trqbva da e vkarana i syotvetnite pcmcia moduli da sa
> zaredeni - po princip sled vkarvane se chuva bibitkane, sled tova proveri
> s lsmod dali modulite sa bili zaredeni.
>
> Vtoro, izglezhda ne mozhe da se smeni MAC na veche rabotest interfejs,
> zastoto dava greska Device or resource busy. Proveri dali eth0 e aktiviran
> s ifconfig, ako e svali go s ifconfig eth0 down.
>
> Sled tova kachi otnovo eth0 no s zadaden MAC adres, primerno taka
>
> ifconfig eth0 hw ether 00:E0:98:88:E6:6B 192.168.0.1

> [...]

S edna duma, stana tochno kakto kazvash, s malko uslodjnenie.

Sled kato nakraj startiram eth0 up, #ifconfig mi dava novija adres.
Dotuk dobre samo che networka go njama. Ne vidjda nishto mashinata.
Javno toja MAC adress stoi i v njakoi ot konfiguratsionnite failove
(pri men e suse 7.3) koito se poema pri bootvane. Tsjal den si igraja
da otkrija kyde e prichinata, za da moga da imam otnovo internet, no s
novija hardware adres na pcmcia-to. Ne otkrih koi e nudjnija fail i
zatova pribjagnah do uslugite na cardctl. Interesnoto e, che ako dam
#cardctl suspend ili eject vyzobnovjavaneto mu sled tova mi vryshta
starija adres na kartata. Ako mu smenja samo shemata obache s edno
failche network.opts i mu kadja cardctl scheme dhcp (inache si e fix
IP) si startira dhcp i vryzkata e nalitse i to s novija cardaddress. S
fiksiran IP adres ot druga strana mi e nevyzmodjno da ustanovja vryzka
(ne bi bilo losho, no ne e tolkova vadjno), modje bi ip-to mi e vyrzano
s kartata, ste pitam pri vyzmodjnost dostavchika.

Ostava da razbera dali si struvashe usilijata, t.e. dali
spetsializiranija software shte trygne pri novite uslovija. Utre shte
vzema programata ot nashija administrator (za sydjalenie otbira samo ot
novell, tyi kato instituta mi e edin ot malkoto tuka s novell ethernet,
vmesto linux) i da vidim. Pozdravi,

Boyan.