Nqkoi da se e bazluskval s sleep mode na taq prostotiq? Omruzna mi vsqka sutrin
da se izkluchva i vkluchva ot kontakta za da ima net, dori i chrez butona na
korpusa ne stava. Znachi modema kogato nqma zaqvki zaspiva, no zashto ne e
qsno, na saita na proizvoditelq ne namerih nishto smisleno i ping -i 1 -s 1
194.12.237.1 & >/dev/null 2>&1 ne pomaga. Sega sam si pusnal edno skript da
durpa ot fpt edin fail prez 4 min i posle da go trie, no ne znam dali sht
raboti i koga shte me bannat ot ftp-to :>. Silata na signala ot operatora e
predostatachana. I samiq operator ne znae ot kakvo e i predpolagam che si
bluskat glavata ot dosta vreme.
Vseki savet she e ot polza. Blagodarq predvartelno.
Vasil Petrov