i az zatova popitah predi izvestno vreme - "rabotesht"
otgovor ne polu4ih :-)

v 4.1.x i 4.2.x  niama poddrujka na S3 veroiatno v
4.0.x niama (bez razbira se da sam proveril )
no reshenie ne moje da niama, shte iz4akam oshte malko
da vidia rodnia ni list kakvo shte rodi , ako ne shte
pogledna v 4ujdite .

g.