az sam s apache 1.3.17 .. prekompilirah si celia s

./configure --prefix=/opt --enable-module=rewrite
--enable-shared=rewrite
make
make install

sled tova si vzeh ot /opt/libexec - mod_rewrite.so i si go kopnash w
..../apache/libexec/ - kadeto mi e dejstvitelnia apache

sled tova otkomentirah w httpd.conf

LoadModule rewrite_module     libexec/mod_rewrite.so

i pri puskane mi kaza :

Syntax error on line 232 of /usr/local/apache/conf/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/apache/libexec/mod_rewrite.so into server:
/usr/local/apache/libexec/mod_rewrite.so: undefined symbol: dbm_fetch

na tozi red se namira dobaveniat ot mene LoadModule...........

moje bi triabva da spomena tshe parvonatshalno apacheto mi e kompilirano
s mos_ssl i Jserv da ne bi tova da ima niakakav smisal...

losdhoto e tshe vaobshte ne si spomniam kak sam kompiliral apacheto
predi edna godina.......

beshe edna peripetia ta tova ta onova ta neznam si kakvo ....... obasthe
sega raboti idealno.. s toia mode rewrite ne moga da se spravia..

vasko