Veseli praznici pyrvo na vsichki.

Zdraveite.
Tyi kato mi se naloji premestvaneto na edni PHP stranici na drug server triabvashe da instaliram i MySQL.
Instalirah si go kakto predi samo che slojih poslednata stable versia 3.23.46.
Poiavi mi se obache edin problem, koito ne uspiah da razresha.
Ta znachi shtom startiram stranicata prez browser i triabva da se connect do mysqld m idava slednoto
syobshtenie za greshka:

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysql/mysql.sock' (111) in /var/www/htdocs/clients/pazardjik/mainfile.php on line 33
Unable to select database

Taka znachi kakvo napravih az sled tova.
Ne mojah da go razbera tva zashto go pravi i otidoh i si precompilirah MySQL-a s opcia:

./configure --with-unix-socket-path=/usr/local/mysql/mysql.sock

I kvo mislite stana? Nishto. Pak syshtata rabota. Ta misylta mi e dali niakyde se e zapisalo che toia socket shte e tam
i moge li da se promenia miastoto mu. A inache MySQL-cheto si bachka i si syzdadoh tablicite i bazite danni. Abe nishto mu.

NIakvi idei da imate? NIakoi da se e sblyskval s podoben problem ?
Shte izcheta vsichki mnenia po-vyprosa i shte opitam vsiaka preporyka zashtoto mi e nujno tozi sait da raboti.

Blarodaria vi i oshte edin pyt Veseli praznici i Chestita Koleda

mano