HI all
ami danoto mi e na Gigabyte ama v momenta na moga da dam poveche
informacia shtoto ne sam si unas a pak CPU-to mi e AMD K62-500Mhz

Otnostno modema - modema si mi bachka ama drugo iskah da pitam ima li
niakakvi driveri tochno za toia tip ili v linux niama driveri ili bachka
ili ne
Zashtoto vseki pat pri start mai go namira i mi bavi startiraneto pak i
sam mnogo gol v tezi neshta i zatova pitam

A otnostno telnet i sshd service znam che taka pishe ama kakto vidia v
moia fail ne pishe a pak te sa pusnati ??? ot kade se startirat togava
shtom gi niama tam ???

  • ... Stefan
    • ... Ангел Вълков
      • ... Stefan