Az bih ti preporachal squirrelmail http://www.squirrelmail.org, edinstvnnia minus za teb e che shte ti triabva i imap server, imp e sashto dobar www.horde.org no sashto iska imap server. Ako ne mojesh da pusnesh ili ne iskash imap i dvete imat nachin da svaliat poshta ot pop. na tozi link shte namerish kak da setnesh up
qmail i courier imap i vmailmgr, mnogo dobra konfiguratsia za skromni iziskvania (da kajem niakolko hiliadi users)

yavor
----- Original Message -----
From: Qsin
Sent: Thursday, February 07, 2002 8:50 AM
Subject: lug-bg: web interface za mail

Njkolko puti sum pital otnosno web interface kum qmail i sum poluchaval mnogo otgovori
za koito blagodarja, no variantite koito se poluchavat pri razlichnite produkti ne mi vurshat
rabota.

Sluchajno popadnah na:

Takuv interface mi e nuzhen za da go slozha na stranicata na firmata za da mogat kolegi
koito njamat prjak dostup do Internet da si proverjavat sluzhebnata poshta. Razbira se te
mogat da polzvat i gornite dva site-a, no njakak ne mi haresva che shte davat tam i parolite
si.

Ako njakoj e vizhdal neshto podobno na gornite dva site-a kato free za download neka dade URL pls.

Yavor Atanasov