Здравейте,

On Tue, 12 Feb 2002, Valery Dachev wrote:

> Mislia che niama. Mislia da probvam da go kompiliram sas Cygwin.
Cygwin е *начинът* за ползване на POSIX приложения под Windows.
Днес например пуснах gcj под NT с него.

> Ami ... ne moga da pravia rekursivni zaiavki bez stored procedures, ne
> poddarja subqueries, niama triggers ...
Вярно е, че MySQL не поддържа тези функции. Но това не значи, че ти не
можеш да ги изпълниш в твоята апликация като пак ползваш MySQL.

Мисля, че на bgIT.net с МДМ сме изпълнили поне първите две неща, без да е
било нужно да сменяме MySQL с друга база ;-)

Погледни например system/object.php -> object_delete() за да видиш как се
прави рекурсия за garbage collection.

> Rabotata e tam, che boriava s
> naistina vajni danni - obrabotvam kreditni karti, prodavam software i
> naistina moje da stane niakoi gaf, kato da prepechelia ot niakoi klient
> izvestna suma, bez da mu dam nishto, v sluchai, che stane neshto...
Мислиш ли, че PHP е най-правилният избор за едно такова приложение?
Погледни и Java servlets - има по-добра поддръжка за сесии, а и Java
платформата предлага по-висока сигурност от един PHP скрипт.

Аз лично съм резервиран относно ползването на PHP за твоите цели. Не че не
може да се стори сигурно, но ще бъде много по-трудно и скъпо докато
направиш едно сигурно и надеждно приложение за електронна търговия под
PHP. Особено ако търсиш преносимост м/у Linux и Windows.

Владимир Джувинов