Zdraveite,
tova e pyrviat mi posting, dano ne e tvyrde trivialen vyprosyt mi.
Pritejavam DVB paltka SkyMedia 200D i Linux server na Slackware 8.0
Izteglih driveri za platkata ot telemenn.com, no problema e che neiskat
da se kompilirat pravilno na nito edno iadro (probvah na 2.4.16 i
2.2.17). Kogato izpolzvam kompiliran na 2.2.17 driver ot drug server
syshtiat se zarejda bez problemi s insmod.
Bih jelal da polucha syvet i pomosht kak tochno da instaliram i
konfiguriram DVB platkata (konzolno, ne sam pochitatel na X).
Blagodaria vi syrdechno za vnimanieto !

  • ... Konstantin Ivanov
    • ... Vasil Kolev
      • ... Simeon Vlahov