Здравейте,

От известно време (всъщност от бая време) използвам emacs в GNOME на
RedHat 7.1 машина. Използвам, освен това, пакета bglinux за
кирилизация и ми върши доста добра работа (поне в GNOME, едно време на
конзола работех, сега поне GNOME може, с KDE все още има проблеми,
примерно, Konsole бълва въпросителни). Но искам да се придвижа малко
по-напред, тъй като ми е сташно неудобно да рестартирам компютъра по
10 пъти от Линукс в Windows и обратно. Рестартирам, защото понякога ми
се налага да използвам немска клавиатура, което с FlexType е
елементарно. Бих искал да попитам има ли въжмозност да използвам
едновременно българските и немските букви в Линукс поне в по-основните
приложения като emacs. Благодаря предварително!

Поздрави,
Виктор Сендеров

  • ... Victor Senderov
    • ... Svetoslav Nikolov