Zdraveite,
   Izteglih ISO-tata na Linux Mandrake 8.2. Sega sym v proces na
testvane na novata distribucia.

   Vpechatleniata mi sa mnogo dobri. Zasega niama da se spiram
na dtaili, zashtoto iskam da proucha dobre vsichko, predi da napravia
zakliucheniata si, no ot pyrvite dva dni na testa vsichko izglezhda
kato edna malka prikazka. Distribuciata syzdava vpechatelenie na mnogo
stabilno serversko reshenie, a ot druga strana otkum rabotna stancia e napravo
nai-dobroto, koeto sam vizhdal v UNIX sredite.

  Imam edin predlozhenie. Ako niakoi ot Sofia iskat kopie ot tazi
distribucia da se utochnim kak da ia razprostranim. Znam, che mnogo ot
vas niamat skorosten dostyp do Internet i svalianeto na podobno kolichestvo
informacia e neposilno. Ta, misalta mi, ako niakoi iska da mi se obadi da
mu ia zapisha. Prosto da si prigotvi 3 CD-ta.

   Izobshto neka da ima neshto kato sistema na dostavka za distribuciite.
Horata koito imat linii s goliam kapacitet mozhe da iztegliat po-novite versii
na dadena distribucia za da mozhe da se razprostaniava po-byrzo i pri
po-malko finansovi razhodi ot strana na krainite potrebiteli.

   Inache 3-te diska sym gi svalil obshto za 5 chasa i 31 min:

    1. Blagodaria na NEK :) che ne spriaha za poreden pyt toka v
campusa na SU v Lozenetz
    2. Blagodaria na kradcite na kablei, che ne obykaha optichnia
mi cable sys meden i ne go otkradnaha:)))
    3. Blagodaria na administratorite na FTP-serverite  ftp.nluug.nl
i ftp.wau.nl za dobrata im podryzhka na distribuciata
    4. Blagodaria na vsichki tezi, koito ne se connectnaha za tezi
FTP-serveri i ne izcherpiha limita ot useri:)) za da moga da se
vyrzha i az...
   5. Blagodaria na Digital Systems za prekrasnia mezhdunaroden
kanal, koito polzvam

Pozdravi
   Vesselin