Мразя локалите.

Трябва ми да подкарам една българска прорама под wine. Е, подкарах я, даже
си чете кирилицата. Човек да не повярва. Но имам проблем малко с локала.
Понеже работя под КДЕ и никога не ми се е налагало да се занимавам кои знае
колко с локалите, сега се сблъсках с един сериозен проблем. Незнам кое е
десетичното число, което отговаря на нашия локал. Ще помоля да ми го кажете.

А ако някои има XF86Configure сетнат да работи с нашия локал - да ми го
прати.