На 10 април 2002 (сряда) в 16:40 часа Emil Georgiev писа:

> Опитвам се да локализирам следната конфигурация с bglinux 2.4:
>
> [...]
>
> При прашане на мейл ми казва, че символите не се съдържат в избраната
> кодова таблица.

Ами версия 2.4 на bglinux е за стар софтуер, който не поддържа директно
cp1251.  Идеята е програмите да си мислят, че използваме ISO 8859-1, но
да им даваме кирилски шрифтове. Затова "по-умните" програми като Mozila
и пощенските, които разбират от кодирания, не работят добре в смисъл, че
си мислят, че пишем латински букви, а не кирилица.  Съшото важи и за
програми, които вътрешно използват Уникод, като напр. Open Office.

С поздрав: Антон Зиновиев

  • ... Emil Georgiev
    • Антон Зиновиев