On 19 Apr 2002, Ivaylo Toshev wrote:

> Ama chakai sega !
> ZA vsichki novi distribucii , osobenno Xfree86 >= 4.1 i KDE >= 2.2.1
> niamat problem s pisane gledane i pechatane na kirilica.

Radvam se da go chuja i dano da si prav. Probval li si naprimer v
xterm da chetesh s pine pisma? Ako da, tova znachi , che update na X
shte mi e dostatychen (KDE-to mi e 2.2.1). I vyprosa mi se obezsmislja.

> Prosto ti triabvat edna direktoria s TTF shriftove - iztegli si primerno
> ot Microsoft !
fontovete si gi imam i mnogo programki si rabotjat (kato kmail napr.).
Terminala (xterm, konsole) mi se opyva obache.