I zashto ti e da puskash X? Pusni si FrameBuffer i adresiraj nego? Drug e vaprosa che
ako ima lognat user po tova vreme moze da njamash resurs za 2-ri X (nastroijki), a i
tozi kojto raboti na mashinata po nego vreme, kak da ti kaza ... stiga da razbira
malko poveche shte ti svali gashtite :-))

Po dobre si go pusni s Frame Buffer, taka shte ti e naj chisto!

--
Dimitar Peikov

GnuPG key       http://www.bgzone.com/~mitko/mitko.key.asc
Key fingerprint 97AF 6192 78E2 AC68 FD56  CCB0 68B9 DF7D B3C1 9ED7

  • ... Ясен Праматаров
    • ... zimage
      • ... Ясен Праматаров
    • ... Vesselin Kolev