On Tue, 23 Apr 2002 16:17:02 +0300
"Kostadin Karaivanov" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> az sum pod slack-mnoo_promenqn_na_pyka
> sled kato probwah po kniga-sire4 to4no kakto sis e po INSTALL filetata
> i nisto ne stana reshih da pitam apacheto gyrmi sys seg fault ako i
> dwata modula sa pusnati ako mahna edin ot tqh si4ko pee swiri i
> tancuwa stawa duma za DSO install ne sponevam mod_ssl toi si raboti w
> proizwolna kombinaciq s gornite 2 stiga te da ne sa pusnati
> ednowremenno.... nqkakwi idei...
> Blagodarq predwaritelno

Problema e dosta slozen. Na drugi platformi (SuSE/RH Linux, *BSD)
vsichko si minava bez problemi. Az sushto se borix s tozi problem i
stignax do slednite reshenia :

mod_perl-a go nabutaj statichno, sushto i php-to. mod_ssl a trjabva da
go pusnesh parvi ili s dve dumi sledvaj slednite stupki.( Karam po pamet,
zashtoto tova go imam u nas  a do utre njamam komputar u nas) :

cd mod_ssl*
./configure -EAPI-ONLY --apache=../apache*
cd ../mod_perl*
./configure --apache=../apache*
cd ../apache*
./configure --activate-module=src/perl/libperl.a --enable-module=most
--enable-shared=max
make
make install

cd ../php*
./configure --apache=../apache*
make
make install

Tova u nas raboti s Slack 8. Sazaljavam no njama da moga da si pusna komputara do utre
za da ti kaza tochnite comandi no mi otne 1/2 den za da go podkaram. Sega vsichko si
raboti veche.

Uspex :-))

--
Dimitar Peikov