Zdraveite grupa!
Molq nqkoi koito se e zanimaval sas HTB shaper i e naqsno da helpne..
Pravq neshto ot roda no imam greshki i ne sym mnogo naqsno..

# Queue discipline
tc qdisc add dev eth0 root handle 1: htb default 12
# ROOT class
tc class add dev eth0 parent 1: classid 1:1 htb rate 256kbps ceil 256kbps
# classes
tc class add dev eth0 parent 1:5 classid 1:10 htb rate 100kbps ceil
256kbps
tc class add dev eth0 parent 1:5 classid 1:11 htb rate 140kbps ceil
256kbps
tc class add dev eth0 parent 1:5 classid 1:12 htb rate 16kbps ceil 256kbps
tc filter add dev eth0 protocol ip parent 1:0 prio 1 u32 \ match ip src
195.24.5
7.1  match ip dport 80 0xffff flowid 1:10
tc filter add dev eth0 protocol ip parent 1:0 prio 1 u32 \ match ip src
193.110.
223.3 flowid 1:11

tc qdisc add dev eth0 parent 1:10 handle 20: pfifo limit 5
tc qdisc add dev eth0 parent 1:11 handle 30: pfifo limit 5
tc qdisc add dev eth0 parent 1:12 handle 40: sfq perturb 10

Daite mi primer kak shte izglejda shapera za localno ip 192.168.1.5
Vzimam ot 2 mesta internet i iskam kogato pochna da teglq ot free.mnet.bg
da me puska s kolkoto moje ili primerno 20k nqma zna4enie
syshto do cs.varna.net da e pak byrzo
kato se browsa da e byrzo no ako se pochne da se tegli ot nqkade drygade
t.e ako ne e ykazano vav shaper-a dokolkoto chetox tova e default
praviloto skorosta da pada na 12kbps.
Blagodarq vi predvaritelno..

-=Atanas Vlasakiev=-
                 ICQ # 25942226