Yovko Lambrev wrote:

>Privet otnovo!
>
>Praznitzite otminaha i ponezhe do momenta nyama osoben otklik na tova koeto
>predlozhih (pisaha mi 7-8 dushi), kakto nyama i drugi printzipni predlozheniya shte
>napisha teksta na eventualno pismo do Prezidenta ednolichno i shte go ostavya nyakude
>za obsuzhdane i diskusiya. Spas predlozhi da se napravi kakto s predishnoto pismo -
>da se podpisva prez web-interface. Tova e OK. ...

Не мисля, че няма интерес към тази доста болезнена тема.
Просто голяма част от общността осъзнава, че нямаме готовност за
по-сериозна опозиция на MS и другия комерсиален софтуер.

В момента и едно спешно демо на Free/Open софтуер не можем да
направим, а без такова нещо изглеждаме много тънко.

За демо център (колкото и малък да е) трябва заличка в София, а
тя може да дойде или от някоя по-едра компютърна фирма (което
ще ни обвърже с нея по начин, който общността няма да приеме),
или от университет (което е приемливо, но трябва тази зала да се
ползва и от студентите в университета за ежедневните им занимания,
така че да не им създаваме трудности).

Та в този смисъл ви предлагам да проучите дали Факултета по
Информатика в СУ или някое подобно място вече не разполага с
Linux - кабинет, и как да нагласим нещата така, че там да влезат
журналисти и държавни чиновници.

--

        Skelet
        ------ http://skelet.hit.bg/