On Thu, 30 May 2002 16:19:01 +0300, Alexander Atanasov wrote:

>Da, no ti se sluchva chesto. obida/zapoved/iziskvane ima
razlika?
Koe mi se sluchva chesto?:)
>Choveka e reshil da prashta utf8 mail.
>
>Ne mojesh da go chetes - 3 varianta: - Convertvash si go ->
>prochitash go.
>- Pishesh na choveka direktno da ti go prati na win-1251, ako
iska.
>-> eventualno go prochitash.
>- Pishesh na cialata lista, do edin chovek da ti prati maila, s drug
>encoding. -> cialata lista poluchava edin i syshti mail dva puti. Za
>da moje 1 da go prochete.
Koeto i napravih, a dali sym bil samo az tozi koito ne moje da go
chete? Pyk za po-utvyrden standart nqma da komentiram nqmam
statisticheski danni. Ideqta na Lechev za izpolzvane na cp1251 kato
oficialen standart mi se struva dosta razumna... Mislq che nqma da e
problem za moderatorite da pusnat voting booth, za da reshat
uchastnicite v mailing listata koi ot 2ta(3te) standarta za
kirilizirane da se polzva kato oficialen, za da nqma syrditi i
podobni threadove.

        • ... Stefan Myankov
          • ... Peter Kirkov
            • ... Victor Senderov