Здравейте,

Имам следните няколко въпроса. Всички се касаят, обаче, до пускане на Х
приложения на друга машина. До сега съм успявал да пусна Х приложение без
проблеми през ssh сесия от моята Линукс машинка без никакви настройки. Освен
това, пускал съм и неща от Windows чрез Exceed. Имам обаче следните проблеми.
Доколкото разбирам този Exceed не е free. Има ли free версия? Освен това, как
точно да настроя моята машинка, че да мога да я отварям с Exceed? В моя
университет има Exceed инсталиран в изчислителния център, но от него мога да
отварям само някой определени компютри. Още, въможно ли е по принцип наистина
(прочетох някъде), да build-на XFree86 под cygwin и съответно да пускам X
приложения през ssh под windows в cygwin. И последно, когато използвам ssh,
може ли да се настрои, така че да не се прецакват шрифтовете? Например,
когато отворя Netscape на моята машинка (която е кирилизирана) от някой UNIX
компютър в изчислителния център, естествено не мога да сърфирам като хората,
примерно на dir.bg. Въобще възможно ли е да се прехвърли направо целия
десктоп (като в Exceed), а не само конкретно приложение? Ще съм благодарен,
ако някой ме насочи и към някой материали за четене, защото може би моите
въпроси са прозвучали прекалено общо.

Поздрави,
Виктор Сендеров