Privet na vsichki,

dadoha mi edna karta PixelView PV-BT878P+
iskamda q podkaram pod Linux no vuobste ne sum se zanimaval
s takova nesto do sega i predi da zapochna
nqma da otkaja malko suveti.

Nqmam nisot v momenta - nito draiveri za Win/Linux
nito kabeli - samo edna platka .. predpolagam
e ot vnos na stari PCta.

Ste sum blagodaren na vseki za suveti ili preporuki.
Osven tova kartata se prodava i ako nqkoi iska moje da
q kupi - sena po starazumenie pone za sega zastto
realno ne znam za kolko moje da se prodade - tuk susto mojete da
komentirate.

SDF-EU Public Access UNIX System - http://sdf-eu.org