On Tue, 4 Jun 2002, Alexander Atanasov wrote:

>       Hi there!

>       Ako polzvash user specialno za kopiraneto prosto mu smeni
> shell-a na /bin/false primerno - scp raboti no ne moje da se logne ili da izpulniava
>comandi.  (Btw. vij FAQ na ssh-a).

dobre shte e sam da prochetesh FAQ na ssh-a.
/bin/false opredeleno niama da svyrshi rabota, triabva da execva komanda
(scp). ot tuk natatyka ima dosta nachini, koi ot koi po grub, no mojesh da
pravish mnogo restriktnat shell za celta. prim. /bin/scpsh, koito dobaviash
v /etc/shells, sys sadyrjanie blizko do neshto kato:

'exec /usr/bin/scp -t <DIR>'

v tozi DIR shte se pravi up/download, izberi si koi shte e.

'scp SOURCE login@miasto:' *s* `:'.

/s