On Tue, Jul 23, 2002 at 01:47:07AM +0300, Stefan Myankov wrote:
>Dobre de, nqma bezgreshni hora ama haide vse pak postvashtite novi
>neshta da natiskat butoncheto send new vmesto reply na nqkoi ot
>threadovete shtoto se omazva cqlata organizaciq na mailing, listata.
>Zashto pone tova ne se vkara v akyla na potrebitelite na listata, koito
>zadavat vyprosi, zashtoto ot lichni nabliudeniq masovo choveka reshava
>che go myrzi da napishe adresa na mailing listata i replyva na drugi
>threadove s negovite si subject+body neshtica.

 И на мен ми пречи, но като почне много да ми се набива на очи, просто
редактирам заглавката на писмото и готово... Знам, че е грубо и некрасиво ;-Р,
но работи.. По мои лични скромни наблюдения, това чудо "reply"+нова тема го
има само у нас - все в бг-листи.. :-Р

>Naistina molq moderatora da vzeme otnoshenie po vaprosa... Avtomatichen
>filter pri razlika v subjecta kogato Message-ID-to e ot drug thread,
>dali shte e vyzmojno da se napravi?

 Ами май е малко загубена кауза.. А пък и Спас постоянно твърди, че _не_ е
модератор. По принцип е кофти, когато се налагат такива бърникания в хедърите -
това сякаш говори за културата на постващите. Но, ако случайно се реши да се
сложи нещо на сървъра, само да поясня - става дума за следното:

 стара тема

 ->Re: стара тема

       ->нова тема (was: Re: стара тема)

             ->нова тема

 Тоест, ако в новата тема по никакъв начин не се съдържа старата, тогава може
да се приеме, че човекът започва нова тема. Дори и вътре да има цитати от
предишни писма, няма значение, явно става дума за нова тема. А ако се съдържа
в някакъв вид, например след "OT", "was:", "Re:" и др. подобни, значи си е
предишната тема.
 Ако новата тема (но изпратена с reply) се изрежат от заглавката редовете
Някои MUA (или може би е от MTA..) слагат и двата реда, някои само единия...

 Всичко това, ако случайно някой реши да прави нещо. Другите - сори за
"ненужната" ви информация ;) А пък и пък казвам, едва ли такива неща подлежат
на контрол - ако хората разбират, че така прецакват клиентите, които сортират
по thread, няма да го правят; ако не разбират проблема, колкото и контрол от
стрънъ нъ сървъра да има, файдата ще е само неразбиране и ядосване.;)
 И моля, хора, режете подписа на групата! Той няма да изчезне от писмото ви,
винаги се добавя. Но не виждам смисъл да се добавя по няколко пъти...:-О

Чао ;)

--
Ясен Праматаров
 aka Turin Turambar