kolegi,

vseki kojto iska moje da se testva za Linux Prifesionalist (testa e elemnetaren - po
princip e za bazovo potrebitelski znania za linux) na http://test.web.bg/
testovete struvat po 1 stotinka - i se izpolzwa za otorizacia i plashtane - NET-CARD

neka vseki koito iska da se testva da se registrira w www.net-card.net i da mi prati
ID-to si (nomera) w NET-CARD az shte mu sloja 20 stotinki podarak da moje da se testva
svododno :)

vasko

p.p. tam ima buton "izprati testa na avtora" - vseki kojto izprati test s rezulatat
nad 60% moje da polutshi ako iska i hartien sertifikat tshe e minal testa za Linux
Profesionalist - samo da si e dal viarno adresa tel-mail pri registraciata w net-card
za da znaem kade da mu go izpratim