blah.

72xx ima pone 3 razlichni wida pameti w zawisimost ot towa s kakvo
NPE/NSE si.
NPE400 ima pamet podobna na taq na laptopite sys SODIMM connector, no
(probwano e) ne stawa koq da e pamet ot laptop :)
NPE300 ima SDRAM pamet sys standartniq DIMM konektor.
NSE-1 i drugite NPE-ta si imat razlichni widowe pamet.

80x, 17xx i 26xx polzwat ram na edin mnogo special socket, za kojto
pamet edwa li se namira lesno, kato m/u drugoto 265x sa s razlichna
pamet ot ostanalite, ej taka for fun.
36xx polzwat EDO sys parity, obache ima specifichni iziskwaniq kym
organizaciqta na pametta, taka che otnowo ne wsqka pamet stawa. A 3660 e
totalno razlichna istoriq ot 3620 i 3640.

razlichnite ruteri imat nujda ot razlichni pameti. za towa naj-dobre
IMHO e ako se kupuwa pamet za cisco tq da e prowerena che wyrshi
rabotata.
Variantite za towa sa dwa - ili kupuwash Cisco pamet za edni ne-loshi
pari, za koqto si poluchawash garanciq. Ili kupuwash OEM pamet ot treti
proizwoditel kato Transcend ili Kingston, koito ti dawat chestnata si
duma che pametta raboti sys syotwetniq model Cisco. Treti wariant, ha,
NQMA!
Wnimawajte kakwo prawite, zashtoto Cisco mogat da otkajat servizirane na
hardware ako razberat che w nego e imalo ne-odobrena ot tqh pamet.
Razbira se ako iskash da si pobylgarish routera nikoj nqma da te spre.
Otwarqsh go, wadish pametta namirash nomerata na chipowete w internet,
smqtash si organizaciqta, wida, wremenata i posle si tyrsish
ekwiwalentna pamet. Toq wariant ne ti go preporychwam.

I taka mejdu drugoto da spomena, che obiknowenno ti trqbwa i malko
poweche flash za da tyrkalqsh po po-nov IOS ili takyv s poweche
features, a tam polojenieto e takowa che ne mojesh da si go namerish na
wsqka stara 486-ca.

Are stiga tolkoz za tiq pameti, a :)
Otnowo, wyprosa ti s pametite naj-dobre moje da byde reshen ot nqkoj
cisco partnjor. Ne se pritesnqwaj da se obyrnesh kym nqkoj da popitash.

http://www.cisco.com/warp/public/779/smbiz/service/tech/memory_slots.htm
http://www.cisco.com/global/BG/unified_channels/local_partners/local_par
tners_home.shtml

BR,
Boyan Krosnov, CCIE#8701
http://boyan.ludost.net/
Just another techie speaking for himself