On Mon, Aug 19, 2002 at 10:54:09AM +0300, Konstantin Kolev wrote:

[...]

>   Ami az mislia che navsiakyde sym go vijdal s malka bukva i ne znam dali
> stava duma za tozi s goliamo S. Ako neshto ti govori v nego ima niakolko
> funkcii niakoi ot koito sa: cond_init, cond_wait, cond_signal i t.n.,
> koito vsyshtnost mi triabvat na men.
>   A kak da si instaliram opredelen paket? Tozi koito ti mi go kazvash kak
> moga da go nameria kyde e i da go instaliram tochno nego?

s Mandrake vyrvi maj urpmi comandata, koiato e podobna na debianskite apt-...

s neia mojesh da instalirash niakoj paket samo kato mu znaesh imeto (mestata, otkydeto
shte si vzima paketite sa predvaritelno konfigurirani, naj-chesto po vreme na
instalaciata).

#urpmi <ime_na_paketa>

> [...]
> beshe nared. Da ama ne, kakto kazvashe Petko Bocharov edno vreme! Kato go
> pusnah i iavno ne mi e poznal flopito, zashtoto kogato se opitam da go
> mount-na mi kazva:"Unknown block device!". Osven tova kato otida v
> HardDrake pod floppy niama nishto, otpred niama i + daje. Kak moga da
> pusna neshto kato "Find new hardware" pod Windows da rechem za da mi
> poznae flopito? Ili kak moga da si go instaliram vyobshte? Malko dylgo
> ama tova e samo za da ti opisha po-dobre problema si!:)))
>   Blagodaria predvaritelno  i izviniavai ako sym te otegchil s tova dylgo

Niama nishto po-hubavo ot dobre obiasnenite vyprosi :))

 Taia greshka (unknown block device) shte ti ia dade i ako vyv flopito niama disketa
(ili disketata e nechetima). Vij kato se opitvash da go montrash dali svetva
lampichkata na flopito. ako svetva, flopito e razpoznato (spored mene :)

A ako si pochitatel na Mandrake, moga da ti dam originalni diskove s 8.2 (vzeti
direktno ot centralata im :))

rgds,

Andrei