> As gi gledah 2 pyti tiq novini kakvo da vi kaja hvalqt go
> zdravata linux
> 4e bil besplaten a na mnogo mesta iskat po 10 kinta za edin slack 8.1
Kakyw tochno ti e problema s 10-te kinta za slack 8.1. Ako mojesh da si
go nabawish po-ewtino dawaj. Moje dori biznes da naprawish.
Kakto wsichki znaqt (nadqwam se i ti) ima go bezplatno w internet, ta
dori na 2-3 mesta w bylgarskiq Internet. Downloadwaneto obache na 600+
MB ot Internet moje da ne ti izleze sywsem bez pari. Zapiswaneto na CD
syshto. A da ne goworim za wremeto koeto trqbwa da otdelish za da mu
baesh na download-a i zapiswaneto, za da ne ti go zapishe nqkoj bajcho
deto .iso image ne e wijdal prez jivota si, kato edin iso fail na cd-to.

> reportaja beshe dylyg okolo 5 minuti pohvaliha go taka:
> "Linux moje byrzo i lesno da se nastroi da funkcionira napylno s
> iziskvaniqta na edna kompnaniq"
> ili neshto podobno
> koito negoe gledal ne ne e zagubil mnoogo.
> Imashe takiva koito si donesli PC-tata da ima slojat linux no posle
> kak shte se opravqt nikoi negi pita.
Well, moje bi ti imash ideq kak da se razreshi tozi problem, ili samo si
flamish tuka, ej taka, da si namirame na laf. Spored men shtom sa
stignali do ideqta i jelanieto da imat linux na mashinite si, shte mogat
da se sprawqt sys zadawane na nqkoj drug wypros tuk i tam. Syshto, ako
ne si tormizqt linux-ite s golemiq chuk - root, nqma da imat problemi s
godini.

BR,
Boyan Krosnov, CCIE#8701
http://boyan.ludost.net/
Just another techie speaking for himself