niakoi pravil li go e tova chudo .. imam 2 mreji
192.168.0.0/24 < -- ipsec tunnel --> 192.168.1.0/24
ideiata e da mogat da se browsewat shares ot dvete strani na mrejite ..
povecheto mashini sa win2k
chetoh dosta raboti po google i dosta se zamotah  .. niakoi kazvat 2 samba
server-a s WINS support, drugi da prekaram NetBIOS trafika prez GRE Tunnel
prez IPSec tunnel-a (ama kak?!) .. treti kazva che ne moje?! .. chetvarti
drugi neshta ... matna i karvava napravo s tozi non-routable protocol :(
ideiata e ako niakoi go e pravil i to uspeshno da drasne edno
quick-and-dirty howto ili pone niakakva nasoka kade da cheta
blagodaria predvaritelno

Nikolay Hristov