Zdraveite,
Iskam da popitam nqkoi dali se e sblyskval s podoben problem..Imame
golqma localna mreja okolo 45 PC-ta sas razli4ni OS. Predi 2 dena ni se
slychi sledniq problem, tezi koito sa pod WinXX nemogyt da se vijdat vav
Network Neighborhood.Za da se namerqt se tyrsqt prez Find Computer..1-vo
stava mnogo bavno dosta vreme misli predi da go nameri..2-ro nemoga da
razbera zashto se polychava taka..Chyx che kogato ima WinXP-ta v podobna
mreja te se misleli za administratori i ot tam idvali vsi4kite
problemi..kato nqkoi se opita da otvori network neighborhood i XP-to
kazva chakai sega az shte ti kaja kade kakvo ima..(neznam dali e vqrno).
I zatova bilo dobre da se pusne WINS server i vsi4ki da go polzvat. Nqkoi
moje li da mi obqsni tochno kakvo predstavlqva wins server-a i kak trqbva
da se pusne..?
Priemam syshto vsqkakvi drygi idei po temata..
Mrejata e UTP ima switchove i hub-ove. Nqkoi mesta sa 100mbit drygi sa
10mbit.
Blagodarq vi predvaritelno.
-=Atanas Vlasakiev=-

12MB-POP3-WAP-SMS---TOBA-E-mail.bG