Връзвам си се аз най спокойно към моя доставчик но понякога просто
преставам да пращам пакети. Пускам ping до адреса на доставчика (т.е. до
gateway-a), но нищо не излиза от модема ми. Никаква индикация от kppp че праща
нещо и никаква промяна във броя на TX packets от ifconfig. Случва се
сравнително рядко и обикновенно малко след като съм се вързал, но понякога се
проявава и след половин-един час. Някаква идея какво се прецаква и възможно ли
е да се дължи на отвратителната ми телефонна линия а не на проблем със
софтуера.

Ето версиите на програмите които предполагам че могат да имат нещо общо.
kppp 2.1.1
pppd 2.4.1
linux 2.4.18

Ето и какво ми дава ifconfig след като нещата са се прецакали (общо взето
не намерих разлика 'преди' и 'след' но може да има нещо нередно)

ppp0      Link encap:Point-to-Point Protocol
          inet addr:213.226.15.166  P-t-P:213.226.15.161  Mask:255.255.255.255
          UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
          collisions:0 txqueuelen:3
          RX bytes:5827 (5.6 Kb)  TX bytes:16365 (15.9 Kb)

--
Rangel Dokov