Ima pentiums 133 na ceni ~20-25$.
Porztarsi se...
ne iskam da pravai reklama na firmi vav user gruptata
no vse pak ste si pozvoli da kaja dori i da me obviniat v reklama:
mrejova karta(Repotec) si vzemi ot:
http://www.most.bg => 5.5$ 100Mbit NOVA !!!!!!
vij tia firmi
http://www.lde.bg (ako imat tai sa nai-pochteni)
http://www.lianna-bg.com(az ne pomian da sma otishal v tehnia ofis i da imat
nesto ot tova deto sa obiavili )
http://marmax.dir.bg/(tia me gledah i me lajeha v liceto)
http://www.taimex.net/(tia sa ludi fenove s otverki v race :)
S tia firmi sma iam opit pri kupuvane na takova PC.
Ne priemai mnenieto mi za mirodavno.
Poraztarsi se i ofledai no ne davai poveche ot 30$ za pentiuum :)
Pozdravi,
BIVOL

On 29.10.2002 at 10:55:59, Tsvetin Vasilev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
opoznavam ot po-dala4e.Bivol me posavetva da si kupia PC-na staro i tai kato
tova mi se struva dobra ideia bih iskal da razbera ot kade moga da si nameria
malak linux za 386 protzesor.
tova e ne6to koeto teparva 6te se realizira?

  • ... Sebastian z55
    • ... Valentin Valchev
    • ... Tsvetin Vasilev
      • ... BIVOL ONLINE