Az nesto ne razbiram,
az rabotja s JBuilder pochti 4 godini vjarno e che polzvam versia 4.0
no ne mi trjabva nova. Notebook-a mi ima 256Mb no polzvam
Ximan-Gnome kojto izjajda 40Mb polzvam JBoss/Tomcat oste 60Mb,
Sybase 11.92 oste 30Mb, Opera izjazda 20Mb i JBulder-a mi raboti,
napylno snosno, kato project-a pod kojto rabotja ima okolo 800 java file i okolo

50XML file no sym mahnal vsichko koeto ne mi trjabva.
Pravih skoro test s Visual Studio i se okaza che JBuilder-a pod Linux
se zarejda pochti s minuta pobyrzo, i CodeInsight i AutoPopup se activira
pri JBuilder-a za okolo 150mlsec a altenativinite pod Visual Studio sa okolo
400mls.
Pri JBuilder e hubavo da se mahnat optzijite smart end i smart tab, i vsichki
nenujni toolbox-ove
i biblioteki. CVS-a na JBuilder-a e baven
ako se pravi update/add/commit ot root folder  po dobre e da polzva na nivo
sub-pakage.
Gadnoto na cvs e che  raboti v systija thread s redaktor-a tova sa mojeli da go
izbegnat,
Diff e systo baven kogato vzema starite  versii na daden source file ot CVS
predpolagam zastoto
pyrvo gi checkout-va i sled tova sravnjava.