On 10 01 2003 15:56, G. Georgiev (Skeleta) wrote:

> Goliama chast ot rabotata ti ima mnogo obshto sas ideiata za napisvane na
> GNU/Linux uchebnik na balgarski (osobeno po temi XWindow, C, libs).
>
> Predi godini go pochnahme, ama taka i ne se poiavi normalna versia.
>
> Ako ne te marzi, moje da sleesh populiarnite chasti ot diplomnata rabota s
> nalichnite versii na uchebnika.

spored men http://www.linux-bulgaria.org/public/guide.html e prelqt v
http://cvs.sourceforge.net/cgi-bin/viewcvs.cgi/lug-bg/book/
ako ima nesto da se dopreliva, mozhe da stane vposledstvie
dobre e da se pishe na LaTeX i da se polzva CVS.  Vypreki 4e nqkoi krasoti
kato tablicite naprimer se pravqt my4no po {La}TeX + macros, za tova ponqkoga
az li4no rygam direktno na html ;-)

Ste e dobre da ima nqkyf Team koito da se pogrizhva za documentiraneto ot
vreme na vreme. Az bih naprimer bih pomagal s skromnite si vyzmozhnosti kato
skills & free time ;-). Tova ste e dobyr start za beginner i ste spesti dosta
povtarqsti se vyprosi i terzaniq... Free time e naj-defocitniq resurs maj v
nashi dni, tova e loshoto...

jason_pramikmail.bg, [EMAIL PROTECTED] e open i free v syotvetstvie s
debian spirit. Btw, za "ezoterika" trebeshe da op-na tylkovniq re4nik,
po-easy please ;-)

[EMAIL PROTECTED], ako ne si napisal FAQ, da vzema da go sy4inim nie, tuka edna
leka grupi4ka fenove... fanal sym 2-ma beginners da pitat i az im otgovarqm,
posle az ste gi pitam i taka ste napisheme nesto koeto posle mozhe da se
do-edit-ne razbira se ;-)

<flame mode on>
Velin, obadi nekvi arch specific tips & tricks ;-)
<flame mode off>

P.S. sorry 4e se polu4i takyf bulk reply.

--
Greets, fr33zb1
constantly syncing 'Deb ee n' GNU/Linuz sID.