On Wed, Jan 29, 2003 at 02:47:08PM +0200, Nikola Stoyanov wrote:
> Искам да си сложа на web страницата възможност за изп
> ращане на sms съобщения към mtel за целта искам да проверявам дали
> дадения номер е активирал услугата mail2sms. За тая цел ми трябва да
> проверявам за съшествуването на пощенски адрес. Ако някой знае как това
> може да стане на php нека ми пише

Начините са 2:

1. Питаш пощенския сървър на получателя - напр. SMTP команда VRFY. Тази
команда обаче може да бъде забранена или дори unimplemented от
съображения за сигурност.

2. Изпращаш поща и чакаш да bounce (или да не).

Това е (afaik).

Поздрави,

--
        Theodor Milkov        Head Network Administrator
        Davidov Net           Phone: +359 (2) 730158